mereka yang cute!

Monday, March 14, 2011

pembuka bicara

assalamualaikum..
fuhh finally dapat jugak aku membuat blog baru disebabkan blog lama tu....ermm...haihh..biasalah.time buat dulu form 4 tak silap aku.masih bodoh-bodoh alang gitu..tak buat verification account semua.nah kau! bila dah berabad tak update.dan bila terasa tiba-tiba nak buka.terus hancur musnah harapan bak kaca dilambung-lambung terjatuh ke kaki sendiri.kalau luka,sakit tuuu...T_T

then terfikir jugak lah lima enam belas kali nak buat baru ni.yelah yang dulu punya pun baru-baru je aktif.lama-lama hanyut dek kesibukan yang melanda diriku ini(bajet macam presiden uzbekistan je gaya. =,=") tapi tapi..keinginan untuk ada blog tu menebal jugak ekk.poyolah kau ni khairiyah..kalau lepas ni kau tak update banyak-banyak,aku siku tangan kau laju-laju kang.erkk.macam mana ekk nak siku tangan sendiri(lalalalaa~)

oke.memandangkan sekarang ni dah pandai nak meluangkan masa buat benda alah ni(yayy!),so aku ada misi yang perlu diselesaikan.macam zaman dulu kala(jengking)time baru-baru lagi ada belog..(orang tak heran pun khairiyah,awak dulu pernah ada blog ke tak..*ada aku kesah* xD)ermm..tapi tapi,misinya tak perlu dimention kat sini la kan..tak payahlah nak busy body sangat.ngehehe.and I hope this mission will be accomplish(hancus grammar)soon........

so..I'll see you soon..adios! wassalam.. :)



cikDaunClover:
tak sabar nak tunggu habis hari rabu.jumaat ada trip dekat soromban.nak makan daging ostrich! ngeee~ tak sabar rasa. :D


No comments: