mereka yang cute!

Thursday, March 17, 2011

hey hey saya suka kerja saya :)



Assalamualaikum....
since dah masuk semester 2 ni,makin bertambah pulak tanggungjawab aku ni sebagai seorang pelajar tegar di UiTM.huahua.yelah kalau tak tegar maknanya dah lama dah aku jadi penganggur yang berjaya kat rumah aku yang indah lagi permai tu. xD

yelah memandangkan sem ni dipanggil 'short sem', jadi masa semua jadi 'short'. memang agak tunggang langgang jugaklah hidup aku ni (macam penunggang kuda menunggang kuda sampai tertunggang langgang  kuda tu dibuatnya) disebabkan nak uruskan masa dan nak sesuaikan dengan environment yang agak berbeza kalau nak dibandingkan masa sem 1 yang lepas. ini dinamakan 'sem shock' ye.tapi tak adalah semuanya nak shock.macam budak junior baru nak masuk u je rasa. =,="

baru je beberapa minggu daftar sem 2 dah macam-macam ragam yang berlaku.assignment jangan katalah.wahh..ni nak mendera ke nak membelai nih.bagus bagus..tu lah time tak ada kerja nak buat sibuk merungut 'bapak bosan' tak tau nak buat apa. tapi bila kerja bertimbun sibuk pulak merungut ni tak nak bagi lagi banyak ke? wah3...tak bersyukur punya anak! nah kau.dush dush!

hey hey.saya suka tau buat assignment MKT243 aka marketing. dengan bangganya mengatakan sebegitu. iklan aku & member2 group yang kami buat dah ditayangkan di khalayak umum(padahal dalam kelas tutorial je pn).chewwah.terasa bangga pulak diri ini.(bangga tu bukan riak ehh). lecturer siap puji lagi kami punya iklan yang paling canggih.haha poyo.iyalahh..tengoklah siapa yang edit kalau bukan owner blog ni sendiri.ups! terperasaan sudehh~ and aku sekali lagi perlu edit balik iklan tu untuk menjadikannya bertambah perfect untuk ditayangkan kepada senior part 6 pulak nanti.walaweyh..bilanya aku nak edit.besok dah gerak pergi trip.sabtu dah start nak tayangkan dekat budak part6.ermm..tiba2 perning pulak kepala hotak ni.huaaa..


cikDaunClover:
tiba-tiba selsema menyerang diriku.wawawa..tolonglah hilang kejap.banyak kerja yang perlu diselesaikan ni..
tolonglahh saya.. T_T


No comments: