mereka yang cute!

Saturday, March 19, 2011

hey.mereka kawan saya oke. ;)

assalamualaikum....

semalam trip ke Seremban berjalan dengan lancar.alhamdulillah..best gila kot.orang jakun tak pernah nampak ostrich..memanglah..haha.tapi yang pasal tu aku akan cerita next post sebab nak tunggu picture2 dulu.ada kat kawan.kalau cerita tak banyak pics tak best pulak kan.heee..

entahlah sebenarnya tak banyak nak cakap apa pun.cuma nak habiskan masa nak merepek kat sini je(padahal kerja tak siap lagi nih.main aci redah aje main lappy sorang2 kat bilik ni ditemani akak seniorku yang tercinta yang tengah main game kat sebelah.huahua)ehem2 jangan lupa ye kak.dah interframe kejap nih.ngehehe~

tak adalah.tiba-tiba je teringat dekat para ahli dorm mate ku yang lama.rindu pulak dekat mereka.dah lama rasanya tak dengar kekecohan mereka.almaklum..since dah berpecah bilik..masing2 dah buat haluan sendiri.tapi kalau berjumpa tu bertegur la jugak.sambil berpeluk cium sekali.huahua

ni.meh2 sini nenek nak cerita sikit pasal kawan2 nenek ni haa..


haa..yang ini namanya adibah amira aka perulina.santek kan...? aku masih satu bilik dengan dia lagi.alhamdulillah...dia ni boleh dikatakan a girly one la.sebabnye kalau tengok all stuffs dia banyak yang bunga2..ala2 vintage laa.and dia ni dah macam stockiest je gayanya.kalau beli satu barang tu macam nak jual balik.tapi tu yang best tu.orang nak pinjam?hamek...(erkk suka2 aku je. xD)
tapi tapi dia ni.haisyhh...pandai laa..dean level oke last sem.sangat tercabar rasanya.and apa yang aku suka pasal my classmate aka my roommate ni,dia boleh control makan.even dia suka one of the food tapi kalau dia kata taknak.seboleh2 katakan tidak pada itu.demi untuk merealisasikan misi dia.salute beb! ;)
psst..dia dah ada boy.so tak payahlah nak gatal sangat nak dekat dengan dia oke. ;)




ibu! huhu.kitorang dulu panggil dia 'ibu' sebab cara dia macam mak orang.mean..kalau kitorang lambat bangun subuh..dia lah yang kejutkan..rajin mengemas pulak tu..untung siapa dapat dia ni tau.tapi aku rasa ada yang dah dapat kot.kot jelah..taknaklah buat kontroversi mengejut pulak kan.dia ni mula2 je pendiam..bila dah lama2 tu kan.wah3...mengalahkan cik jenab tepi longkang tu.ada masa naik mereng jugak otak aku melayan si salimah habibi nih.hilang dah segala emas dalam mulut tu.untunglaa....haha.peace.. ;)





oke yang ni aneh sikit.huahua.sebabnyaa...dia ni first masuk sini ingatkan chinese.pelik jugak.bila masa UiTM ada amek student chinese nih.bila selidik2 rupanya dia ibanese laa...ooo..orang iban rupanya..patutlah fluent je cakap melayu.aku ni pun ngengeng.haha.dia ni sangat beremosi ye.kalau dah nampak dia macam tu,just be aware.anda tidak akan dilayan.harap maklum.:) suka tengok dia ni due to protect kawan2.kalau ada apa2 she's the one who can solve it by..... her emotions.ngeee~ sangat komited time buat kerja.untung dapat teamworker macam dia ni.tapi..jangan sesekali permainkan dia.she'll hit you back! :P





ohh mak mentuaku.ekekee~ perangai dia ni tersangatlah manje.kalau jumpa tu kalau tak peluk cium tak sah.and dia ni sangat2 putih oke.kadang2 tu jealous pulak tengok dia.awak ni..kalau sehari tak kenakan orang memang tak sah...puk montot kang...haha.serious rindu gila time sem1 dulu.aku agak rapatlah jugak dengan dia nih.and aku suka sangat tidur kat katil dia.baring je terus lena.taktaulah apa yang dia letak dekat atas katil dia tu(peace.. xD)hope u'll be happy with him forever and after.dont play2 haa.. :P





yeahh.our artist! xD dia ni...kalau tengok lama2 macam orang korea pun ada.comel tau tak.huahua.dia ni tersangat gilakan SHINEE.aku pun tak taulah apa lah yang best sangat dengan boy band korea tu. :P and and aku suka the way she dance.wuiiyoo..dah boleh join g generation dah rasanya.awal-awal tu dia buat secara tersembunyi.ingat aku tak nampak ke..?mata aku tajam tau. :P lepastu boleh pulak buat concert dekat bilik kitorang.heee best tau.sanat comel ye.dia ni kalau gelak..masya-Allah.sabar jela macek.dah lama tak dengar dia gelak.rindu tau. :( dia ni boleh join kelab cik bedah.ehh ehh bukan bukan.kelab cik salimah habibi tu.kalau 2 orang dah bergabung..habislahh..kitorang yang lain senyap je..we call her mushinee :)





cik aja.....dia ni pun comel tau(aku rasa semua roommate lama aku comel *termasuk aku kot* ehem2 perasan pulak*)suka dengar bila dia berkata-kata.suara kecik jee.macam kanak-kanak riang tau.heee :P and kitorang gelarkan dia as ipin..betul betul betul! ;)
dia ni sangat-sangat pemurah.kalau kita nak bayar duit dekat dia,agak susah ye nak berkompromi.dia ni tolak rezeki ke ape? =,=" ehh ehh taklahh..pemurah..rezeki lagi banyak yang datang.selalu jugak bergaduh pasal duit ni sebab dia ni pemurah sangat..sikit sikit tak payah bayar.heyy ketok satgi..hahha





juliana evans! cantik kan...?dia ni agak hot la jugak dekat kampus.ramai je senior senior yang nak berkawan dengan dia ni.yang nak masuk jarum pun ramai.almaklum...cantik,comel,putih.siapa yang taknak cik nab hoii...(cik nab?ehh ehh tu patung arnab favourite aku. xD).dia ni kalau masuk GADIS MELAYU confirm boleh menang.yelahh,full package! baik pulak tu.susah betul nak nampak dia ni marah.tapi tapi satu jelah.ehh ehh dua kot xD.kalau gelak tu.hermm..macam sama je dengan mushinee.ngehhe.sekali gelak semua dah pandang dah.hee peace..tapi tu oke lagi.yang tak bestnya dia ni,kalau tengok movie ke..tengah cerita happy2 ke..just be aware siapa yang duduk sebelah dia tu.kalau tak kena cubit tak kena pukul memang tak sah.bukti?aku pernah kena.sampai lebam tau(err tambahan semata2 :D)tapi dia ni mesra..no wonder kalau ramai suka dekat dia.even aku sendiri pun suka dia tau. ;)




last but not least! cik adik comel yang kecil molek lagi periang.best kawan dengan dia nih.mesra alam..dengan siapa siapa pun boleh masuk.awak sangat periang oke.dulu pernah satu sekolah menengah dengan dia.form 2 pernah jadi classmate.tapi dulu tak adalah rapat pun.kalau jumpa pun senyum senyum je kot(tak perlu kata apa apa).sangat baik ye dia ni.dia ni pun tak pernah nampak marah ke atau berang.pernah lah sekali je.tu pun sebab ada yang nak carik pasal dengan dia.sampai aku aku sekali kot berang.tapi aku sikit jelaa(nak jugak. =,=").dia ni dari belakang kalau tengok macam budak darjah 4 je rasa.comel je.miss u babe! ;)


cikDaunClover:
rasa lega bila penyakit dah kebah.nak buat kerja pun rasa selesa.alhamdulillah..thanks to Allah. :)

2 comments:

Unknown said...

comel2 smua kwn2 awk ni.. hehehhe kim salam kat dorg yer! lalalaa

Nur Khairiyah Munit said...

hahha.insya-Allah nick... ;)